ARRT - Autonomous Remote Research Tool
Tervetuloa asiakastutkimuksen tulevaisuuteen
Kyselyihin perustuvat asiakastutkimukset tarjoavat paljon informaatiota. Käytännössä kyseinen data on kuitenkin melko arvotonta. Datan vääristymisen aiheuttaa niin ihmisten tapa konfabuloida eli rationalisoida jälkikäteen toimintaansa vaikuttaneita tekijöitä kuin kyvyttömyys ennustaa käyttäytymistään (Intention-Behavior Gap).
Sen sijaan fysiologiset signaalit, kuten tiedostetut ja tiedostumattomat ilmeet mikroilmeineen sekä pulssi paljastavat tuntemuksemme totuuden mukaisemmin. Tämä tiedetään, mutta mittalaitteilla toteutetut asiakastutkimukset ovat kalliita ja vaivalloisia.
Autonomous Remote Research Tool (ARRT) vastaa vallitsevaan tarpeeseen. ARRT:in avulla on mahdollista kerätä parempaa dataa kattavasti, helposti ja edullisesti. Mittaus tapahtuu koehenkilön oman päätelaitteen kuten kännykän, pöytäkoneen tai tabletin kameran avulla.
ARRT-mittausprosessi:
1. tutkimusmateriaalin koostaminen (visuaalinen tai audiovisuaalinen)
2. materiaalin lähettäminen linkkinä koehenkilöille
3. ARRT mittaa koehenkilön kasvojen fysiologiset signaalit
4. tulosten toimittaminen
Alla olevasta videosta näet ARRT:n tuottamaa dataa.

"Kuukausittaista myynnin kasvua oli jopa 50 % sivuston ja markkinoinnin virittämisen ansiosta."
Tomas Nordström, CEO / Made in Finland Shop
"NBS:n kanssa aloitetun yhteistyön jälkeen myyntimme on kasvanut 60%."
Juha Pispa, toimitusjohtaja / pakkaa.fi