ARRT - Autonomous Remote Research Tool 

Tervetuloa asiakastutkimuksen tulevaisuuteen

Kyselyihin perustuvat asiakastutkimukset tarjoavat paljon informaatiota. Käytännössä kyseinen data on kuitenkin usein melko arvotonta. Datan vääristymisen aiheuttaa niin ihmisten tapa konfabuloida eli rationalisoida jälkikäteen toimintaansa vaikuttaneita tekijöitä kuin kyvyttömyys ennustaa käyttäytymistään (Intention-Behavior Gap). 

 

Sen sijaan fysiologiset signaalit, kuten tiedostetut ja tiedostumattomat ilmeet mikroilmeineen sekä pulssi paljastavat tuntemuksemme totuudenmukaisemmin. Mittalaitteiden käyttäminen on usein kuitenkin työläämpää ja täten kalliimpaa. Lisäksi edellytys koehenkilöiden saapumisesta mittauspaikalle pitää otoskoon kyselytutkimuksia pienempänä,

 

Autonomous Remote Research Tool (ARRT) vastaa vallitsevaan tarpeeseen kätevästä, edullisesta ja validia dataa tuottavasta mielipidemittaamisesta. Mittaus tapahtuu koehenkilön oman päätelaitteen kuten kännykän, pöytäkoneen tai tabletin kameran avulla.

ARRT-mittausprosessi:

1. tutkimusmateriaalin koostaminen (visuaalinen tai audiovisuaalinen)
2. materiaalin lähettäminen linkkinä koehenkilöille
3. ARRT mittaa koehenkilön kasvojen fysiologiset signaalit
4. tulosten toimittaminen

Alla olevasta videosta näet ARRT:n tuottamaa dataa.  

 

yhteydenottolomake

Kiitos viestistäsi. Palaamme asiaan pian.

"Kuukausittaista myynnin kasvua oli jopa 50 % sivuston ja markkinoinnin virittämisen ansiosta." 
Tomas Nordström, CEO / 
Made in Finland Shop 

MadeInFinlandSHOP_logo_1000_VAAKA_.jpg

"NBS:n kanssa aloitetun yhteistyön jälkeen myyntimme on kasvanut 60%." 

Juha Pispa, toimitusjohtaja / pakkaa.fi

pakkaa-logo.png